Message from People Toy Company,Inc.

It is an honor to be selected as your leader for the growth of the People brand and my pleasure to introduce to you People Toy Company –PEOPLE’s global arm to bringing their products to the Americas and beyond. Having worked closely with PEOPLE for the past decade growing the Magna-Tiles brand on a global level, I am excited to work directly for a company I have always admired not only for their products but for its culture and core mission.

I look at running a company like running a marathon. Success is built on a strong foundation of discipline, steady growth, and stamina. Since its inception in May of 2016, PTC has had strong debut with introducing our brand to parents while facing unforeseeable setbacks at our launch. Looking toward the end of Q2 and beyond, we feel encouraged by where we’re headed. We believe the world market is ripe for new products that are focused on development. I am confident that our brand following and popularity will grow rapidly via regional and national parenting groups once parents are able to experience the joy our products bring to their families.

We are in a good position as the underdog to a market where the perennial top manufacturers continue to bring unoriginal products to the market year after year. We plan to transform the way parents select toys and interact with their children by educating parents on developmental milestones and how People’s original development toys will benefit their families. We look forward to reporting to you on our progress.

Sincerely
Rudy.T.Valenta
President,People Toy Conpany,Inc.
このたび、ピープル製品をアメリカをはじめグローバルに展開するための片腕となり、ピープルブランドを世界に発信していく一員として任命いただいたことは非常に名誉なことであり、この場を借りてPeople Toy Company, Inc.(以下PTC)を紹介させていただく機会をいただき嬉しく思います。私はピープル社と密接に取組んできた過去10年間、Magna-Tilesを世界ブランドへと成長させてきましたが、ピープル製品だけでなく企業姿勢や会社の核となる使命に常に賛同してきたピープル社と直接関わることができて大変喜んでおります。

私は会社経営をマラソンに例えることがあります。その成功とは、規律、安定した成長、そしてスタミナという強力な基盤に基づいています。2016年5月のPTC創業時にピープル商品を米国の親御さんたちに紹介することで鮮烈なデビューを果たしました。当初は想定外の困難な局面にも直面しましたが、第2四半期の終わり以降から年末に向けて、我々の目指す先をポジティブに捉えています。我々が開発している子供の発達に特化した幼児向け商品はすでに成熟市場でありますが、私はピープル商品が子供のみならず家族にもたらす喜びを親御さんに経験してもらうことにより、米国内の地方及び全国レベルの育児グループを中心にブランドの認知度を急速に伸ばすことができると確信しています。

業界のトップメーカーが毎年独創性に欠ける商品を市場に送り続けている昨今、我々の市場地位としてはまだ追いかける立場にあると思います。私は親御さんに対し、発達のマイルストーンを教えながら子供のおもちゃの新しい選び方を提案していくことや、ピープル独自の開発商品がいかに子育てに良い影響をもたらすかということを啓蒙していくことを計画しています。今後も進捗について皆様に報告できることを楽しみにしています。

People Toy Company, Inc. プレジデント
ルディ・T・バレンタ